یزدفردا - یک نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مردم ما دروغ و تهمت را نمی‌پسندند و بداخلاقی‌ها و تهمت‌های آقای احمدی نژاد وجدان جامعه را برخواهد انگیخت.


محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار قلم‌نیوز گفت: این مناظره، مناظره تعیین‌کننده و جالبی بود و افرادی که تا به حال شک داشتند در انتخابات حضور داشته باشند یا نمی‌دانستند به چه کسی رای بدهند، شرایطی پیش آمد که با عقلانیت، درایت، هوشیاری و اخلاص برآمده از شخصیت مکتبی موسوی در مقابل بداخلاقی‌ها، اهانات و توهین‌هایی که به افراد و شخصیت‌های نظام از سوی آقای احمدی نژاد روا شد، مشخص شد به چه کسی رای خواهند داد.

وی افزود: مردم ما دروغ و تهمت را نمی‌پسندند و بداخلاقی‌ها و تهمت‌های آقای احمدی نژاد وجدان جامعه را برخواهد انگیخت و پاسخ اینکه چرا مهندس موسوی در انتخابات حضور یافته به وضوح داده شد.

تابش خاطرنشان کرد: تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی که با شورای نگهبان است می‌تواند با نظارت مجدد شورای نگهبان در تعریف رجل سیاسی ـ مذهبی مجددا بررسی شود. همچنین فقها و حقوقدانان باید ارزیابی کند که آیا به درستی آقای احمدی نژاد مصداق رجال سیاسی مذهبی هست یا نه؟

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی، قانونی و وجدانی صدا و سیما این است که قبل از انتخابات افراد غایبی که مورد اتهام قرار گرفتند در جلسه‌ای با آقای احمدی نژاد حضور داشته تا بتوانند از خود دفاع کنند و مردم شفاف‌تر و واقع‌بینانه حقیقت را دریابند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا